מידע לרוכשי מנוי / כרטיסים

פרטים חשובים לרוכשי מנוי או כרטיסים:

  • כרטיסי המנוי ו/או כרטיסים נשלחים בהודעת טקסט (SMS)  לטלפון הנייד ולמייל. בעת קבלת הכרטיסים, אנא בידקו את סכומי החיוב, את התאריכים, שעות המופעים והמקומות שקיבלתם וודאו שאכן כל הפרטים תואמים להזמנתכם.
  • לפני כל מופע תקבלו תזכורת בהודעת טקסט (SMS), הכוללת את הכרטיסים.
  • אנא שימו לב לשעות תחילת המופעים – המופעים מתחילים בזמן.
  • המאחרים יופנו ליציע וישבו במקומות הפנויים. הכניסה למקומות שנרכשו תותר בהפסקה בלבד, במידה ויש הפסקה במופע.
  • לידיעתכם, בגלל מבנה הפרסה האופייני לאולמות אופרה, תיתכן ראייה חלקית ממושבים מסוימים ברמות ג', ד', ה'.
  • החלפת/ביטול כרטיסים ניתן לבצע עד 48 שעות לפני המופע.
  • ביום המופע אין אפשרות להחליף או לבטל כרטיסים מכל סיבה.
  • ביטול כרטיס אפשרי בתעודת זיכוי.
    * במקרים חריגים, ניתן יהיה לזכות באמצעי התשלום איתו שולם, בחיוב דמי ביטול ע"ס 5% מערך העסקה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.
    * לא ניתן להחליף או להחזיר כסף תמורת כרטיסים שמועדם חלף.

* שיבוץ הזמרים בהפקות האופרה, בתאריכים השונים, נקבע לקראת תחילת המופעים – השיבוץ יתפרסם באתר.

לפרטים על אודות שעות פעילות המוקד, תחבורה ציבורית, וחניונים

האופרה הישראלית תל אביב-יפו

אתר האופרה התחדש!

יתכנו שיבושים בימים הקרובים.

אנו פועלים במהירות לפתור כל בעיה כדי להעניק לכם אתר מתקדם וידידותי.

תודה מראש על הסבלנות וההבנה.